אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת שהמוצר שהזמנתם יגיע ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.
להלן מספר דגשים שכדאי שגם אתם תדעו:
כל מוצרינו נארזים בסמוך למועד יציאת המשלוח על מנת להבטיח לכם את טריות המוצר.
כל מוצרינו נשלחים עם חברת משלוחים העומדת בדרישותינו הגבוהות ומבצעת משלוח אמין יעיל ומהיר.
ניתן לבצע הזמנות דרך האתר 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע.שעות פעילות מרכז המשלוחים של
החברה הן בימים א`-ה` בין השעות 09:00-19:00 ובימי ו` וערבי חג מהשעות 09:00-15:00.
הזמנה אשר תתקבל במערכת האתר עד השעה 16:00 בצהריים תסופק באותו היום(אלה אם כן יצוין מועד קבלה אחר), כל הזמנה שתיקלט במערכת האתר אחרי השעה 16:00 תסופק ביום העסקים הבא בהתאם לבקשת הלקוח (ימי עסקים מוגדרים: א-ה).
הזמנה שתתקבל בימי שישי במערכת האתר עד השעה 12:00 תסופק באותו היום עד כשעה לפני כניסת השבת (אלה אם כן צוין אחרת).
בערבי חג לא ניתן לבצע הזמנות דרך מערכת האתר.
מוצרינו יסופקו כ 3 שעות לפחות מרגע ביצוע ההזמנה ובהתאם למרחק היעד המבוקש.
בכדי לדעת מהו מחיר דמי המשלוח ליישוב הרלוונטי לו אתם מעוניינים לשלוח אנא עיינו במחירון משלוחים.
מחירי המשלוחים נקבעו ע"פ מיקומי הסניפים.
אם נתקלתם ביישוב שלא מופיע ברשימה אנא התקשרו אלינו ואנו נשמח לעדכן את הרשימה.
במידה ותחפצו לבצע הזמנות ליותר מכתובת אחת עליכם לבצע כל הזמנה בנפרד.
מסירת כתובת מדויקת, טלפון של מקבל ההזמנה, נוסח הברכה והערות נוספות על אחריות המזמין בלבד.
החזרות מוצר:
במקרה של תלונה על טריות במוצרים מתכלים החברה תהיה רשאית לזכות את הקונה על עלות המוצר(ללא דמי המשלוח) או לשלוח מוצר חדש ולקבל בחזרה את המוצר הלקוי, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. כל זאת במידה והתלונה הגיע לא יאוחר מ-4 שעות לאחר הגעת המשלוח למקבל.
במידה והגיע לחברה תלונה לגבי טריות ו/או טעימות של מוצרים מתכלים בכתב לאחר יותר מ- 4 שעות לאחר הגעת ההזמנה למקבל ועד לסיום יום העסקים הבא ובמידה והחברה תמצא לנכון, ינתן זיכוי כספי לרכישה הבאה בלבד עד לגובה של 50% ממחיר המוצר(לא כולל דמי המשלוח) בהתאם לשיקול דעת החברה.

תאום המשלוח יתבצע ע"י המזמין בלבד(אלא אם כן צוין אחרת).
במידה ודרוש תיאום מיוחד מול הלקוח המקבל יש לציין זאת בתבנית ההערות בעת ההזמנה או לחילופין טלפונית מול הסניף הרלוונטי.
במידה ומקבל ההזמנה לא נמצא בביתו אנו ניצור עימו קשר על מנת לתאם את האספקה לאחד השכנים או לחילופין משלוח לכתובת אחרת.
במידה ונאלצנו לספק את המשלוח בשנית או לכתובת שונה ממה שנמסר בעת ההזמנה, יחויב המזמין בגין דמי משלוח נוספים
בכל מקרה, אין אנו משאירים את מוצרינו ליד מפתן הדלת
בתאום מראש ישנה אפשרות לאיסוף המוצר מאחד הסניפים.
אנו נעשה כל מאמץ על מנת לענות לדרישותיכם,לכל שאלה או בקשה אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

לשירותכם תמיד,
צוות פרי הדמיון